Fons documental del "Archivo Histórico Nacional"
Font-rubí

Alt Penedès
    Carrer de Serrano, 115. 28006, Madrid

Patrimoni documental
    Fons documental
    XIX-XX
    Científic
    Miquel Gea i Bullich

Consten al "Archivo Histórico Nacional" els següents documents referents directament al municipi de Font-rubí: - Un expedient universitari de José Maimo Bolet, natural de Font-rubí, de l'any 1930-1931 com a part de la documentació de la "Universidad Central" - Una col·lecció de diversos segells en tinta del municipi datada de l'any 1876 dins de la co·lecció "Colección de sellos en tinta" - Dins de l'apartat corresponent a la documentació relacionada amb la "Fiscalía del Tribunal Supremo" hi trobem força informació de l'anomenada "Causa General", desenvolupada entre els anys 1940 i 1943 i on es recull informació exhaustiva dels fets relacionats amb la Guerra Civil al municipi. També hi ha documentació de la "Causa General" datada l'any 1944 que te relació amb la persecució religiosa que es dugué a terme en el municipi durant la Guerra Civil. Dins del mateix apartat hi ha documentació relacionada amb el "Partido Judicial de Vilafranca del Penedés" d'entre els anys 1940 a 1967.

Tots els expedients relatius a la "Causa General" del fons de la "Fiscalía del Tribunal Supremo" de l'"Archivo Histórico Nacional" foren traslladats físicament a principis de l'any 2011 al "Centro Documental de la Memoria Histórica" del carrer Expolio, 2 de Salamanca, tot i que administrativament segueixen formant part del fons del "Archivo Histórico Nacional".