Finestra de l'Hort de les Monges
Cabrils

Maresme
    Hort de les Monges

Element arquitectònic
    Modern
    XVII
    Any
    Dolent
    A punt de desaparèixer per unes obres.
    Sense ús
    Resmar, S.A
    Jordi Montlló Bolart

L'Hort de les monges és un topòim que prové de la casa de Can Mundo i Can Llorenç, on hi havia hagt un convent de monges. El restaurant que hi ha actualment conserva el topònim. Les terres d'aquestes cases anaven més enllà de la propietat actual, extenen-se al nord, on hi havia un safareig i horts. Actualment és una gran explanada utilitzada com a parquing de cotxes. En un marge es conserva una antiga finestra que estava en un edifici avui desaparegut sota l'excavadora.
    Finestra amb els brancals, l'ampit i la llinda de pedra granítica ben treballada. A la llinda hi ha gravada la data de 1690. Està ubicada en una paret mig soterrada per runa i objectes d'obra ja que hi ha una esplanada utilitzada com a magatzem d'unes obres properes.