Festa dels Tres Tombs

Obert
    Lúdic
    Jordi Montlló Bolart

Festa de Sant Antoni Abat que es realitza el primer cap de setmana de febrer, d'acord amb d'altres poblacions. Es comença amb una Missa o es beneeixen els panets que es repartiran després.
    Els cavallistes es troben en un lloc adequat per fer un esmorzar. Després es fan els 3 tombs al voltant del barri de La Sagrera i s'acaba amb un vermut.

L'any 1992 una sèrie de persones interessades en rehabilitar la festivitat de Sant Antoni Abat decideixen crear una comissió encarregada d'organitzar la Festa dels Tres Tombs. L'any 2003 ja tenien un carro propi restaurat i dos més a punt de fer-ho. Tenien moltes idees per continuar la festa, però l'any 2005 van renunciar a organitzar-la i se n'hagué de fer càrrec l'Ajuntament, el futur és incert.
    L'any 2006 ha estat organitzat per la Comissió de Festes i l'Ajuntament i s'ha fet una crida a la gent per formar una comissió responsable de les futures edicions. Coma novetat més destacable d'aquest any és la creació d'una talla de Sant Antoni Abat, feta per Jaume Tolrà i Ferrer.