Escut al carrer Jesús, 15

Any
    Es desconeix
    Regular
    La pedra en si està una mica malmesa i el cartell que hi ha tot just damunt i dificulta la visió
    BCIN
    National Monument Record
    Commemoratiu
    BCIN. Decret 571/1963 de 14 de març
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPAC núm. 40
    Ornamental
    5179007DG3257N0001BO
    Jordi Petit Gil

A la llinda de la porta d'entrada de l'edifici hi ha un escut on apareix un compàs dibuixat dins de l'escut, a sota la data de 1638.

Els primers a tenir un casa al carrer Jesús va ser la família Blanc a finals del segle XVII, però no va ser fins al segle XVIII quan es va començar a edificà al carrer. Aquesta casa era coneguda antigament com Can Corriol o la Principal de Can Corriol, però tot sembla indicar que l'actual casa data de finals del segle XIX.

- SURINYACH I PLA, Miquel. (1994). Pla especial de protecció del centre històric i dels elements d'interès del terme municipal de Centelles. Centelles. - PLADEVALL, Antoni (1987). Centelles. Aproximació a la seva història. Ajuntament de Vic. - PLADEVALL, Antoni (1981). Gran Geografia Comarcal de Catalunya. Osona. Fundació Enciclopèdia Catalana. - Fitxa de Patrimoni Arqueològic i Arquitectònic de Centelles. Servei d'Arqueologia i Paleontologia de Catalunya.