Edificació del carrer Reforma, 6
Corbera de Llobregat

Baix Llobregat
    C/ Reforma, 6
    Part baixa del nucli urbà de la vila

Edifici
    Popular
    XVIII
    Catàleg Municipal, 2005, núm. 56
    Residencial
    Ref. cad.: 14404DF1805N
    Agustí G. Larios, Helena Garcia Navarro

Casa de planta rectangular, amb planta baixa i planta pis i coberta de dos aiguavessos amb teula àrab. Obrada en murs de pedra arrebossats, amb portes i finestres adovellades amb pedra. A les finestres de la part inferior s'ha substituït l'ampit per un de nou, possiblement pel seu deteriorament. La disposició de la façana principal és completament simètrica, només trencada pel rellotge solar. A la part posterior hi ha un porxo amb arcades de mig punt.

Antigament aquest indret era conegut com cal Carboner, i estava separat del nucli urbà. Actualment està immers al nucli urbà. La casa també és coneguda com cal Joan Baiona, donat que la família propietària han estat masovers de can Baiona des de fa més de quatre segles.

CLOPAS BATLLE, Isidre (1985). "Notes històriques de Corbera de Llobregat", Corbera de Llobregat: Ajuntament de Corbera de Llobregat RIERA I BAGUÉ, Josep M. (1995). «Fitxa del Pla especial del catàleg de patrimoni arquitectònic i natural de Corbera de Llobregat». Corbera de Llobregat: Ajuntament de Corbera de Llobregat.