Conjunt de la Plaça de l'Ajuntament
Castellfollit de Riubregós

Anoia
    Plaça Sant Joan i Carrer Major
    Carrer Major

Conjunt arquitectònic
    XIX-XX
    Precatàleg de patrimoni. Normes Subsidiàries (2000)
    Residencial
    Diversos propietaris
    Anna Camats Malet

Conjunt d'edificis ubicats al voltant de la Plaça Sant Joan i el Carrer Major, on actualment hi ha l'edifici que alberga l'Ajuntament. Són immobles de dues o tres plantes, alguns dels quals construïts al llarg del segle XIX, tal i com mostra la inscripció de la façana d'una de les cases, amb la data 1864. Del conjunt de cases destaca la façana d'un edifici situat a llevant de la plaça, construïda recentment, amb la cara exterior de pedra vista i rematada amb merlets a la part superior. Un detall rellevant del conjunt és la porta de fusta d'un dels immobles, decorada amb baix relleu representant motius vegetals.També forma part del conjunt l'edifici de Cal Benet, situat a ponent de la Plaça, que en aquest cas ja té fitxa pròpia.