Col·lecció de Pintura de l'Ajuntament de Borredà
Borredà

Berguedà
    Plaça Major nº 4, 08619- Borredà
    Dependències municipals de l'Ajuntament de Borredà

Patrimoni moble
    Col·lecció
    Ornamental
    Ajuntament de Borredà
    C. Sellés, R. Serra, P. Cascante

La col·lecció de quadres a l'oli i aquarel·les procedeix de l'organització del concurs de Pintura i els olis i les aquarel·les corresponen als primers premis d'aquest concurs que es realitzar anualment des de l'any 1976. L'Ajuntament de Borredà disposa de 27 teles que s'exposen en diferents dependències municipals. Atenen a les bases del concurs, les obres representen imatges parcials o generals del nucli de Borredà. D'entre els pintors premiats destaquen: Sallent, Vila Arimany, Besora, Romero, Canals i Amills.

El Concurs de Pintura ràpida de Borredà és el més prestigiós i concorregut de la comarca del Berguedà. La primera edició va tenir lloc l'any 1976 i s'ha mantingut, només amb la interrupció d'un any, fins a l'actualitat.