Col·lecció Batalles del Bruc al Museu de la Muntanya de Montserrat del Bruc
El Bruc

Anoia
    C/ Bruc del Mig, 55
    Al Museu de la Muntanya de Montserrat del Bruc, a l'edifici de l'Ajuntament del Bruc

Patrimoni moble
    Col·lecció
    Científic
    Ajuntament del Bruc. C/ Bruc del Mig, 55
    Gemma Estrada i Planell i Josep-Vicenç Mestre Casanova

Col·lecció formada per elements originals de la Guerra del Francès com armes, i projectils. Hi ha també reproduccions d'armes de foc i armes blanques, uniformes, maniquins, una col·lecció de miniatures d'una formació de soldats francesos, mapes de les batalles, l'escut del sometent de Sarrià - Pedralbes del 1908, part de la creu commemorativa del Centenari, cartells i dibuixos al·lusius a les batalles.

La co·llecció procedeix del mateix municipi del Bruc i de la donació realitzada pel Museu de l'Acadèmia de Sots-Oficials de l'exèrcit de terra de Talarn (Lleida). Es va començar l'any 2002 quan es va iniciar el projecte del Museu del Bruc.

Informació proporcionada per Pere Redón, tècnic de cultura i turisme de l'Ajuntament del Bruc.