Cases del carrer Mestres Villà,99, 101 i 103

carrer Mestres Villà,99, 101 i 103

Conjunt arquitectònic
    XIX
    BCIL (PGOM 1992 i Llei 9/93 del Patrimoni)
    Residencial
    varis propietaris
    Jordi Montlló Bolart

Conjunt de cases de cós o cós i mig del carrer Mestres Villà. Aquesta tipologia d'edificis es caracteritza per ser de planta rectangular i consten, en aquest cas, de planta baixa i planta pis ; amb la coberta de teules àrabs a dues aigües i el carener paral·lel a la façana principal.
    Les façanes es generen mantenint un ritme repetitiu d'obertures, amb una composició generalment simètrica: porta d'accés de major grandària i una finestra a mitja alçada en la planta baixa, i dues obertures en la planta pis.
    El parament de la façana és arrebossat pintat amb varietat cromàtica amb decoració molt austera, com a molt algun relleu en llinda i/o brancals. En aquest cas, les sis finestres de la planta pis de les tres cases tenen l'ampit suportat per modillons.