Casa del carrer Mestres Villà, 93

Carrer Mestres Villà, 93

Edifici
    XIX
    BCIL (PGOM 1992 i Llei 9/93 del Patrimoni)
    Residencial
    3626105DF4932N0001EJ
    Jordi Montlló Bolart

Edifici entre mitgeres de planta rectangular que consta de planta baixa i dos pisos amb la coberta plana a modus de terrat català.
    La façana s'estructura de forma simètrica a partir de dos eixos verticals, excepte a la planta baixa on es disposa la porta d'entrada a un costat i una finestra a l'altre, protegida amb una reixa de ferro forjat. En el primer pis es disposa d'un balcó continu amb dues obertures balconeres. A la planta superior, hi ha dues obertures rectangulars amb balcons independents amb barana de ferro. Totes les obertures estan protegides amb persianes de llibret de fusta. La porta i la finestra de la planta baixa.
    Destaca en el coronament de la façana d'un esgrafiat que representa un barco de vela i el motiu "Records del Masnou" i l'aplacat de rajoles de colors blanc i blau marí conformant la franja de sota la cornisa.

SAGARRA i TRIAS, Ferran (2007). Proposta del Pla Especial del Patrimoni històric, arquitectònic i paisatgístic del Masnou. Carracedo-sotorra-arquitectes, scp. Inèdit.