Edifici entre mitgeres d’estructura tradicional. La coberta és de teula àrab a dues vessants, i carener paral·lel a façana.
La composició de la façana és asimètrica, amb l’eix de la planta baixa totalment descentrat respecte el pis superior, i amb evidències d’haver estat reformada al llarg dels anys. Les obertures de la planta baixa presenten tipologies i estils diferents. Al costat esquerre, s'hi observa una obertura tancada amb reixa que correspon a un local. A banda i banda de l'obertura, dues finestres de petites dimensions a peu de carrer. A continuació, una finestra amb reixa de barrots simples. Segueixen dues obertures a l’extrem dret, diferents a les anteriors, una finestra quadrangular i una porta, sense llinda ni decoracions, amb un tancament de persiana blanca. Fins al primer pis no hi ha una certa simetria, marcada per un balcó central i dues finestres a banda i banda, totes emmarcades per un arrebossat de color.
Es fa evident el procés de reformes i rehabilitacions del qual ha estat objecte l’edifici al llarg del temps, malgrat el seu aspecte i estructura tradicional i popular.