Casa de la Vila Santa Fe del Penedès

Modern
XV-XIX
Dolent
Actualment no s'observa cap indici de les estructures arqueològiques descrites que conformen aquest jaciment arqueològic.
Si, CC.AA, n. 1
Científic
Ajuntament de Santa Fe del Penedès. C. de l'Horta, 1. Santa Fe del Penedès.
Oriol Vilanova

Conjunt d'estructures arqueològiques d'època baix-medieval i moderna format per:
- Diversos nínxols i restes humanes corresponents a una necròpoli d'època moderna.
- Un grup d'entre sis i vuit sitges.

Aquest jaciment es va descobrir durant les obres d'enderroc de la rectoria parroquial, l'any 1983, que es feren per edificar l'actual edifici de la Casa de la Vila, quan es procedí a rebaixar el terreny 1 metre aproximadament.
Al butlletí informatiu "Tot Santa Fe", editat per l'ajuntament, es recull un article de la revista "Gran Penedès" en que es cita la descoberta de les sitges que integren aquest jaciment arqueològic, datant-les erròniament d'època ibèrica.

RIBÉ, G.; CEBRIÀ, A. i SENABRE, M.R. (1990): "Carta Arqueològica de l'Alt Penedès." Vilafranca del Penedès.
"TOT SANTA FE" Butlletí informatiu de l'Ajuntament de Santa Fe del Penedès, nº 26. Juny de 2006, p. 18.