Carrerada de Sant Pere de Riudebitlles
Subirats

Alt Penedès
    En uns camps de vinya dels Garrofers des de Santa Fe del Penedès fins al Pla del Penedès

Obra civil
    Llei de vies pecuàries, 3/1995 de 23 de març
    Ajuntament de Subirats
    Oriol Vilanova

Antic camí ramader, per on els ramats de bestiar tenien dret a passar històricament en època de la transhumància. Aquesta carrerada travessa una part molt petita del terme municipal de Subirats; entra des de Santa Fe del Penedès per un camí de vinya entre Ca l'Orpí i Els Garrofers que segueix en direcció nord, passant a prop del Gorner fins a endinsar-se al terme municipal del Pla del Penedès. Aquesta carrerada acaba a Sant Pere de Riudebitlles.

A.A.V.V. (2005): "Pla Director Supramunicipal de Sostenibilitat". Edita: Mancomunitat de Municipis de l'Alt Penedès. (Suport CD-ROM)
    ROVIRA I MERINO, Joan; MIRALLES I SABADELL, Ferran (1999): "Camins de transhumància al Penedès i al Garraf. Aproximació a les velles carrerades per on els muntanyesos i els seus ramats baixaven dels Pirineus a la marina." Edita: Associació d'Amics dels Camins Ramaders. Vilafranca del Penedès.