Carrerada B-3 de ca l'Almirall de Puigdespí
Castellví de la Marca

Alt Penedès
    Des del coll de Comallonga fins a cal Favet i la Ràpita.

Patrimoni natural
    Zona d'interès
    Regular
    En algun lloc està modificada pels incendis i tallada per l'autopista A7.
    Legal
    Llei de vies pecuàries 3/1995, 23 març
    Fàcil
    Social
    Pública
    Tríade scp

Camí per on el bestiar té dret de passar i per on històricament passaven els ramats en l'època de la transhumància. Té 7,5 km de longitud total. Des de la creu de can Barceló, a Sant Martí Sarroca, entra a Castellví pel coll de Comallonga. La carrerada surt a mà esquerra pel torrent del fondo de cal Biel. A l'arribar a una cruïlla, segueix per la pista que surt a la dreta fins a la casa enrunada dels Corralets de l'Almirall. Després es creua amb la carrerada núm. 20 i travessa la carretera BV-2128, segueix per ca l'Almirall de Puigdespí passat el qual davalla, sempre recte, en direcció a la plana. A l'arribar a cal Maó de la Serra, la carrerada segueix pel camí que hi ha a la dreta, passa per les cases de cal Futra i cal Domingo i arriba just al davant del cementiri de la Múnia. Aleshores, el camí travessa la B-212 i, amb tendència a la dreta, passa quasi a tocar el poble de la Múnia. Tot seguit, per una plana immensa de vinya, va tombant suaument cap a l'esquerra per arribar a la masia de cal Favet. D'aquí continua cap al nucli de la Ràpita, fora del municipi de Castellví.

ROVIRA i MERINO, J. MIRALLES i SABADELL (1999): Camins de transhumància al Penedès i Garraf. Aproximació a les velles carrerades per on els muntanyesos i els seus ramats baixaven dels Pirineus a la marina. Vilafranca del Penedès. Edita: Associació d'Amics dels Camins Ramaders.