Carrerada A11 (De Cal Castellví a Sant Sadurní) Sant Cugat Sesgarrigues

Travessa el municipi en sentit Sudoest - Nordest

Obra civil
Regular
El primer tram de la carrerada al seu pas per Sant Cugat està asfaltat, el pas per la carretera general suposa una barrera física que juntament als limits del polígon industrial han desdibuixat molt el traçat original.
Legal
Llei de vies pecuàries 3/1995, 23 de març.
Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues
Tríade scp

Camí per on el bestiar té dret a passar i per on històricament passaven els ramats en l'època de la transhumància. La carrerada travessa la N-340 a l'alçada de la casa Ferran i segueix pel costat del polígon industrial fins a la Creu de Massalliga. A partir de la Creu de Massalliga el camí és de terra. Aquest es dirigeix cap el cementiri de Sant Cugat i deixant a mà esquerra la Masia de la Torre, arriba a trobar la carretera BV-2429. La carrerada surt del municipi en direcció a Sant Sebastià dels Gorgs.

Referència cartogràfica: mapa topogràfic de Catalunya 1:5000. Sant Cugat Sesgarrigues 419-7-7 (279-127). Institut Cartogràfic de Catalunya. Segona edició: desembre 1998

ROVIRA i MERINO, J. MIRALLES i SABADELL (1999): Camins de transhumància al Penedès i Garraf. Aproximació a les velles carrerades per on els muntanyesos i els seus ramats baixaven dels Pirineus a la marina. Vilafranca del Penedès. Edita: Associació d'Amics dels Camins Ramaders.