Carrer del nucli urbà de Navàs que es troba entre els primers que es van formar al poble, a principis del segle XIX. Té un traçat rectilini però d’orientació diagonal respecte a la trama de l’eixample. El costat de llevant és ocupat per cases i en bona part es conserven les originàries, tot i que puntualment se n’hi han aixecat algunes de construcció més recent, i d’altres han estat reformades, en alguns casos amb intervencions que han desdibuixat lleugerament la coherència formal i tipològica del conjunt. Al costat de ponent hi trobem els patis del darrera de l’església o d’una nau industrial, de manera que gairebé no està edificada.
Les edificacions originals, destinades a habitatge, es van construir sobre un parcel·lari uniforme de cinc a sis metres d’amplada per uns catorze metres de profunditat. Són cases populars de tipus pagès, entre mitgeres, que es desenvolupen en planta baixa i planta pis, amb coberta de teula aràbiga a dues aigües i carener paral·lel a la façana principal. Les façanes, amb petites variacions, s’ordenen a partir de dos eixos verticals de composició, que solen incloure una porta i un portal més ampli a la planta baixa, i a la planta primera balconades o obertures segons l’edificació.
Entre les cases més destacades cal esmentar la número 12, que ha conservat els emmarcaments de les obertures amb pedra carejada. Altres cases que també tenen interès perquè han conservat, en més o menys mesura, la tipologia originària són les número 2, 18-20, 36-24, 40