Conjunt de tres cases situades a la part inicial del carrer de Besora al costat del reg que baixaria de la font de la Vinya en direcció al Ter i passant per costat est de la vila antiga just pel darrere de l'església de Sant Quirze. Es tracta d'un conjunt de tres edificacions entre mitgeres compostes per una PB+1P+SC cobertes amb teulada a dues vessants de teula ceràmica àrab damunt de cavalls i llates de fusta i amb el carener paral·lel a la façana orientada a tramuntana i mirant al carrer. Es situen a la part dreta del carrer. Els murs són de maçoneria i les divisions horitzontals en fusta. Val adir que la finca núm. 2 és coberta amb teulada a tres vessants.
La configuració d'aquest conjunt d'edificis, especialment el núm.4 i 6 és simètrica i idèntica atès que es corresponen amb una mateixa obra arquitectònica i d'un sol moment constructiu. En canvi el núm. 2 té una altra disposició diferent donat el cas que correspon a una època diferent. es compon d'una porta d'accés a l'habitatge dues finestres i una altra que dona al garatge. Al damunt seu i coincidint amb el primer pis hi ha dues finestres rectangulars pertanyents a l'habitatge aixoplugades per la barbacana que forma el voladís de la teulada. L'aparell està arrebossat amb ciment pòrtland gris amb acabat remolinat. La façana posterior està molt transformada amb tes finestres de diferent mida a cada planta i la coberta que sobresurt en voladís.
La disposició de la finca núm. 4 i 6 és completament idèntica amb un predomini del massís respecte el buit. A la planta baixa s'obren les portes d'accés als habitatges dels que la núm 6 manté la disposició original de la porta d'entrada flanquejada per dues finestres rectangulars a cada costat i amb la reixa de forja al seu damunt formant gelosia i amb la data de 1824 i les inicials FA corresponents a la família propietària mentre que la núm. 4 ha estat desfigurada paredant la porta d'entrada central per convertir-la en finestra i desplaçant-la a la dreta. En canvi la disposició de les obertures del primer pis s'ha mantingut poc alterada amb dues balconeres a cada habitatge i amb el balcó fet amb llosana de pedra de perfil bisellat sobresortint del pla de la façana i amb la barana de forja amb els barrots rectes amb secció circular i alternada per volutes a la part inferior i superior i passamà recte. Les balconeres estan tancades amb persianes de corda. Damunt seu i coincidint amb la planta de les golfes hi ha tres finestres coronades en arc rebaixat que il·luminen la planta sota teulada. Corona la façana una cornisa bisellada formada per quatre filades de maó pla disposades en degradació que sostenen la teulada. La façana de la part del darrere es caracteritza per la presència d'àmplies eixides formades per arcs de mig punt de perfil rebaixat sostinguts per mènsules de maó ceràmic i pilastres de secció quadrada. Algunes d'elles han estat paredades deixant-ne les empremtes i les que es mantenen d'origen tenen un bacó amb barrots circulars de secció simple. La planta sota teulada està il·luminada per petites finestres rectangulars. La coberta està formada per un ampli voladís. L'aparell de maçoneria està revestit per una capa de calç i enlluït de color blanquinós amb reparacions de ciment pòrtland gris.