Capella del carrer del Cap de la Costa

Berguedà
    c/ del Cap de la Costa, núm. 11. 08698 Cercs

Element arquitectònic
    caldria una actuació de millora.
    Religiós
    6069216DG0666N0001XE
    Sara Simon Vilardaga

Petita capelleta religiosa, de configuració arquitectònica molt senzilla; consisteix en una petita fornícula realitzada a manera de rebaix del mur de la façana de la casa on està situada. La capella està tancada per una finestra, formada per un marc simple de fusta i un vidre. L'interior acull una petita escultura d'un sagrat cor de guix. La decoració interior i exterior, no és massa habituat i fins i tot es pot considerar estrident, reproduint bàsicament els colors blaugrana. A l'interior també hi ha altres elements dedicats a l'equip de futbol.

Sembla que la capella va ser instal·lada amb posterioritat a la Guerra Civil, encara que potser n'hi havia hagut una altra amb anterioritat.

PERARNAU, J.; PIÑERO, J. (1992): Catàleg de protecció del patrimoni històric, arquitectònic, natural i ambiental del terme municipal de Cercs. Fitxa Inv. 15. Ajuntament de Cercs.