Antiga masoveria adossada al Mas Llombart. És de planta rectangular i consta de planta baixa i pis. La coberta és de teules àrabs a dues aigües, amb el carener paral·lel a la façana principal, acabada amb ràfec. Recinte clos per un barri que s'accedeix per una porta de ferro de doble batent, amb pilars al costat. En el pilar de l'esquerra hi ha un plafó de rajols on es pot llegir: "MASIA GINESTA" i en l'altre: "AÑO 1944".
La façana s'estructura a partir de quatre eixos de verticalitat definits per les obertures. En planta baixa trobem dues portes d'entrada i dues finestres reixades intercalades. A la planta pis, hi trobem quatre balcons amb barana de ferro. A la façana destaca un plafó ceràmic amb la representació d'una Mare de Déu, obra de J. B. Guivernau.
Joan Baptista Guivernau i Sans (1909-2001) fou un ceramista barceloní dedicat a la recuperació de la ceràmica tradicional catalana, entorn dels anys 1950, d'iconografia d'oficis i sants per ornamentar alguns elements importants de les cases o dels carrers, com és el cas que ens ocupa.
A Barcelona hi destaca el plafó de la font de la Portaferrisa, realitzat per commemorar la Festa Major de Barcelona de l'any 1959; els plafons de rajoles del Poble espanyol o els del Museu Marítim o Museu d'Història de Barcelona (MUHBA).També es pot trobar obra seva a Montserrat. Al camí dels Artistes de Montserrat també s'hi poden veure molts plafons dedicats a les diferents Mares de Déu i santes patrones de molts pobles de Catalunya.
Tot plegat va fer que el seu taller adquirís prestigi, resultant premiat nombroses vegades per la seva mestria. A partir de 1941 celebrà diferents exposicions a Barcelona. Una altra de les tasques del seu taller va ser la restauració d'obres antigues, així com rellotges de sol.
El seu estil es reconeix fàcilment pel tractament de la perspectiva, ja que les figures sempre es contextualitzen en un fons de paisatge amb elements arquitectònics al·lusius al personatge central. Paral·lelament, utilitza colors ocres i tonalitats diverses de blaus i verds. El motiu dels núvols blaus amb forma de flors es repeteix en gairebé tota la seva obra.