Camí del Camp de Tir

Maresme
    Entre el Torrent de Coma Clara i el camí de la Cornisa

Obra civil
    Catàleg Patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental (2010)
    varis propietaris
    Jordi Montlló Bolart

Camí d'interès històric, de terra, que es dirigeix de sud a nord des del torrent de Coma Clara fins el camí de la Cornisa. El primer tram és estret i passa arran de la finca de Can Pau Arenes, amb una paret de separació d'alçada considerable ( 3 metres) feta de paredat antic amb reparacions modernes a un costat i un marge encanyissat a l'altre costat. Un cop s'arriba a l'entrada de Can Pau Arenes, el camí, que en aquest tram és mig torrent, segueix a l'esquerra. Ben aviat augmenta el desnivell i fa un gir ca p a l'est fins arribar a un trencall que porta a Can Colomer, si es va recte, a Can Cabús de Dalt, cap a la dreta, o al camp de tir cap a l'esquerra. Es continua, doncs, cap a l'esquerra per una pista una mica més ampla i on desapareix el torrent.
    Tot seguit s'arriba a una corba molt tancada on hi ha una cadena que impedeix la circulació de vehicles. Cal travessar el Bosc de Can Cabús, passar per la Font del Pastor, que es deixa a mà esquerra i, finalment, s'arriba al camp de tir; una sèrie de terrasses saulonenques amb vegetació arbustiva baixa. Al damunt hi ha la pista carenera o Camí de la Cornisa.
    La seva distància marcada en el plànol del POUM , tenint en compte el relleu és de 1592 metres.

Les UTM del punt inicial són: x = 441664; y= 4595474; z=171
    Les UTM del punt final són: x = 441723; y= 4596274; z=310

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.