Camí de la Coma Clara

Maresme
    Torrent de Coma Clara

Obra civil
    Alguns trams són de vegetació densa de torrent
    Catàleg Patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental (2010)
    Difícil
    varis propietaris
    Jordi Montlló Bolart

Camí d'interès històric, de terra, que es dirigeix al nord des de la Carretera BP-5002, a l'alçada del PK 3+2800, fins trobar el Camí de la Cornisa o camí carener. En realitat es tracta del Torrent de Coma Clara que recull les aigües d'escorrentia de la zona i les diposita a la Riera d'Alella.
    El primer tram és molt ample, 10 metres, i és l'accés a les finques de Can Tito Serra, Can Rosselló o Can Magarola. A uns 500 metres de la carretera BP-5002 es troba amb el Camí de Can Pau Arenas, i tot seguit amb el Camí del camp de Tir. L'accés a la finca de Can Pau Arenes es troba al mig: a l'esquerra serveix per anar a Can Cabús de Dalt i Can Colomer, i a la dreta per seguir el Torrent de Coma Clara. En aquest punt, el camí és estret, ja convertit en torrent amb marges alts de sauló i encanyissat. El camí s'enlaira travessant el bosc de Can Colomer fent giragonses resseguint les corbes de nivell. Només el darrer tram recupera amplada, ja que es tracta de pistes ampliades fora del llit del torrent natural.
    La seva distància marcada en el plànol del POUM , tenint en compte el relleu és de 1981 metres.

Les UTM del punt inicial són: x = 441283; y= 4595052; z=140
    Les UTM del punt final són: x = 442024; y= 4596301; z=310

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.