Cal Sidro Didot i cal Gil

Any
    Residencial
    KuanUm - Juana María Huélamo Gabaldón. / Ajuntament de Montornès del Vallès

Grup d'habitatges entre mitgeres, amb edificis de planta baixa i pis amb coberta de dues vessants. Les obertures de planta baixa estan força reformades i no és possible apreciar eixos de composició unitaris en el grup de cases. Destaquen, especialment, per la seva fesomia de conjunt més que pel seu valor arquitectònic.

Sidro Blanchart, procedent de can Didot, va fer-se una casa de tres cossos l'any 1922 enmig dels terrenys de vinya a prop del camí que hi havia entre el carrer Major i la Creu de Terme. Un temps després, i de forma alineada, es van construir can Gil i can Cabanassa, que tocava amb l'edifici del sindicat agrícola.

ALCAIDE, M.; GENÉ, M. ; GUANYABENS, N. (2009). Montornès a la vista. Elements per a la descoberta del patrimoni cultural i natural de Montornès del Vallès. Ajuntament de de Montornès del Vallès. BELTRAN I ALCALDE, Xavier (1985) Conèixer Montornès. Granollers: Ajuntament de Montornès del Vallès.