Barraca de l'Hort de Cal Magre; Barraca de l'Hort d'en Petxiu
Alella

Maresme
    Entre l'autopista i el c. del Pla, al capdavall del nucli de Verge de la Mercè.

Edifici
    BCIL (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Productiu
    Polígon 04 - parcel·la 16
    Jordi Montlló Bolart

Barraca de pagès o de vinya, de planta rectangular ( 4 x 5 m), amb la coberta de teules àrabs a dues aigües i volada frontal, el carener és perpendicular a la façana principal.
    Construcció de paredat mixt, pedres irregulars i maons. Porta metàl·lica pintada de blanc, d'arc escarser de maons. Hi ha una obertura tipus
    espitllera damunt la porta, protegida amb una tela mosquitera. Entre l'espitllera i l'arc de la porta hi ha una pedra granítica quadrangular força gran.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.