Arxiu fotogràfic municipal de Castellolí
Castellolí

Anoia
    Ajuntament de Castellolí. Av. de la Unió, 60, 08719, Castellolí.

Patrimoni documental
    Fons d'imatges
    XX-XXI
    Legal i física
    Llei 10/2001,de 13 de juliol, d'arxius i documents.
    Obert
    Científic
    Ajuntament de Castellolí
    Virgínia Cepero González

L'arxiu fotogràfic de Castellolí està format per un gran nombre de fotografies del terme municipal.
    Es tracta d'unes 3900 imatges, realitzades entre 1987 i 2002, que mostren les festes populars, actes importants i l'evolució del poble en els darrers anys. A través del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona, s'ha digitalitzat una gran part de les fotografies, que actualment només es podien consultar en paper.
    Tanmateix, l'arxiu custodia la col·lecció particular de fotografies de Vicenç Agset, veí i cronista fotogràfic, que des de la dècada dels anys quaranta fins a la dècada dels anys setanta del segle passat, va immortalitzar els episodis més rellevants del poble. Els 990 negatius, cedits pel propietari a l'Ajuntament, es troben també digitalitzats.

AJUNTAMENT DE CASTELLOLÍ: https://www.castelloli.cat