Villa Mª Lluïsa i Villa Cinta

Conjunt arquitectònic
    Popular
    XX
    El Pla Especial estableix que cal conservar les façanes; es permet afegir un pis de manera conjunta
    Pla Especial, 213. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62205DF0605N
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta de dos habitatges unifamiliars, construïts entre mitgeres i organitzats en alçat en planta baixa, un pis i terrat pla transitable. Conegudes com Villa Mª Lluïsa i Villa Cinta, la disposició d'obertures a la planta baixa és regular, amb dues portes extremes i dues finestres centrals, totes aquestes obertures amb llindes rectes i sense cap motiu decoratiu. A la planta pis s'organitzen quatre finestres, també amb les llindes rectes sense cap tipus de decoració remarcable. Corona la façana una cornisa contínua simple, sota la qual s'aprecien els espiralls del terrat a la catalana. A la zona de sòcol es disposa d'un aplacat de pedra formant un paredat poligonal.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. Forma part del Conjunt 22 que comprèn el tram del c/ Port Alegre entre els carrers Mestre Magi Casanovas i Onze de Setembre, ocupat per cases unifamiliars d'estiueig.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)