Taula de paisatge de la Creu Sant Julià de Cerdanyola

XX
Obert
Ornamental
Ajuntament de Sant Julià de Cerdanyola.
María del Agua Cortés Elía. OPC

Al costat de la Creu hi ha instal·lada una taula de paisatge. És un element fet d'acer corten envernissat format per una taula horitzontal de forma circular suportada sobre una biga vertical també d'acer i que té l'alçada d'una taula, de forma que el públic pot mirar la cara superior on hi ha la inscripció. La part superior de la taula està formada per un cercle interior d'uns 60cm de diàmetre voltat per un altre exterior i lleugerament aixecat respecte a l'interior per diferenciar la informació que proporciona. La ubicació és un punt paisatgístic que, degut a la elevació, proporciona una visió dels elements geogràfics d'interès del voltant. Al cercle interior hi ha una planimetria senzilla de la zona indicant camins i topònims, el cercle exterior indica els quatre punts cardinals i trobem el perímetre muntanyós amb el nom de cada element i que ens permet identificar tots els elements que volten l'Olla de Sant Julià de Cerdanyola.

La taula de paisatge va ser instal·lada per l'Ajuntament de Sant Julià de Cerdanyola.