Tanca i cancell de casa Mènic
Sant Cugat del Vallès
Ubicació
Coordenades:
Classificació
Descripció
Tanca i cancell d'una finca amb xalet, d'estil noucentista. Es troba al xamfrà entre el passeig del Nard i el passeig Verdum. El portal és emmarcat per pilastres de base quadrada que presenten un dibuix ovalat en relleu i que estan coronades per dos gerros de morter modelat. La reixa de la tanca i la porta són fetes amb serralleria d'estil noucentista. La porta és de dues fulles, amb barrots de secció quadrada i amb remat ondulat. A la part superior hi consta l'any de construcció: 1926. La part d'obra massissa té el parament arrebossat.
Història
La Casa Mènic va ser construïda al primer terç del segle XX. L'edifici, que ha estat molt reformat, no presenta decoracions importants a la façana. En destaca sobre les finestres de la planta baixa un esgrafiat d'inspiració modernista.
Bibliografia
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Catàleg de Sant Cugat. Revisió del Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic. 2008.


