Tanca de Can Jaume Mateu

Estructural
    6666315DF4966N0001MT
    Jordi Montlló Bolart

Mur de separació entre l'espai públic i la zona enjardinada de Can Jaume Mateu, alineat amb l'eix del carrer. Està fet a imitació del paredat antic, que es feia a base de pedres irregulars unides amb morter. La seva alçada és variable i combina amb la presència d'elements de forja (reixes).
    La porta principal d'accés és de fusta amb arc de punt rodó, té una coberta feta de ceràmica amb els colors blau, blanc i verd; és a dues aigües amb un ràfec de fusta. Està coronada per ornaments ceràmics. Al costat sud hi ha una entrada secundària, destinada als vehicles, on es combina la pedra i el maó. El coronament és a modus de frontó triangular amb un oculus central.

AJUNTAMENT DE VILASSAR (1999). Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Vilassar de Dalt.