Sender de gran recorregut GR-151
Tavertet

Osona
    Tavertet
    Extrem est del terme municipal

Obra civil
    Ajuntament de Tavertet
    Virgínia Cepero González

El sender de gran recorregutGR-151 uneix les comarques del Bages, Osona i el Ripollès. Travessa el terme municipal de Tavertet en les seves etapes 9 i 10. L'etapa 9, de 10,173 km, transcorre de Vilanova de Sau a Tavertet, per les cingleres i s'enfila cap a Tavertet. L'etapa 10, de 17,906 km, transcorre del poble de Tavertet a l’Esquirol, per les cingleres del Collsacabra oferint unes vistes espectaculars del massís del Montseny i de les Guilleries.

Els senders GR-151 i GR-2 coincideixen, a Tavertet, des del sud-est del terme fins a Rajols, on el GR-151 segueix en direcció nord-oest i surt del municipi poc després del dolmen de la font de la Vena, per la Collada de les Graus, i el GR-2 surt del municipi, en direcció est, un cop passat Rajols.

Els Camins del Bisbe i Abat Oliba (GR-151) és una ruta d'art romànic que uneix la comarca del Bages, d'Osona i del Ripollès utilitzant com a fil conductor el Bisbe i Abat Oliba.

FEDERACIÓ ENTITATS EXCURSIONISTES CATALUNYA: http://senders.feec.cat/