Pont del torrent de Rossinyol

Estructural
    Ajuntament d'Òdena. Plaça Major, 2
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

El pont del torrent del Rossinyol és de traçat recte i consta d'un arc de mig punt construït
    amb rosca de maó massís. Murs de factura de paredat irregular i volta de maó recolzada
    directament sobre el terreny. Els murs d'acompanyament també són de paredat irregular.
    Calçada pavimentada i protegida amb barana de barrot metàl·lic ancorada amb perfils al
    tauler del pont.
    També es coneix com el Pont de la Noguera, per la proximitat de la magnífica noguera, un arbre amb cinc grans branques.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.