Pi blanc (Pinus halepensis) del Parc Eucaliptus, cantonada C/ del Morro Curt
Sitges

Garraf
    Parc Eucaliptus (Garraf II)

Patrimoni natural
    Espècimen botànic
    Sense data
    O.M. d'espais verds i de l'arbrat. Febrer 2007
    Ajuntament de Sitges. Plaça de l'Ajuntament s/n. Sitges-08870
    Conxi Rodríguez

Original de la regió Mediterrània, pertany a la família "Pinaceae". Té una escorça grisa i esblanqueïda, capsada esclarissada i de troc tortuós. Fulles de verd clar clars grisenc, simples, linears i agrupades en dos de color verd que broten a la primavera. Fructifica en pinyes, ordinariament molt abundants, amb peduncle corbat, que les inclina vers la branca on són inserides.
    Resistent a primera línia de mar i a la contaminació urbana. Té un creixement ràpid i una longevitat elevada. És adient per fixar dunes, protegir talussos, repoblar muntanyes i terrenys secs, protegir el sòl de l'erosió i per explotacions forestals.
    Té una alçada de 17 mts, amb un diàmetre de 73 cm i ocupa un espai de 18 mts. L'estat sanitari és bo.

És singular per les dimensions, l'estat sanitari, l'estètica, funcionalitat i la situació.
    L' expectativa de vida és normal i la situació és bona.

Catàleg d'Arbres singulars. Àrea de Territori i Medi Ambient. Ajuntament de Sitges