Pg. Marítim, 75 - Av. Salvador Casacuberta, 1-7- C/ Josep Carbonell i Gener, 59-61
Sitges

Garraf
    Pg. Marítim, 75 - Av. Salvador Casacuberta, 1-7- c/ Josep Carbonell i Gener, 59-61

Edifici
    Noucentisme
    Neoclàssic
    XX
    Any
    p. 1930
    El Pla Especial estableix que s'ha de mantenir el volum general, el jardí i les façanes.
    Legal i física
    Pla Especial, 388. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62201CF9684N
    Núria Nolasco Azuaga

Habitatge unifamiliar aïllat d'estil classicitzant, amb un cos central estructurat en alçat en planta baixa i dos pisos i coberta de teules a dues vessants. A cada costat d'aquest cos central es disposen sengles cossos paral·lels de planta baixa, un pis i terrat pla transitable. I a cada costat d'aquests dos cossos es disposen sengles porxos amb terrassa. És a dir, el conjunt, vist des del carrer, ofereix una imatge de volums piramidals. A més, el cos central disposa d'un porxo semicircular situat a la façana principal, on es disposa la porta d'accés a l'interior de l'habitatge, decorada amb una llinda en forma de frontó triangular motllurat que sobresurt de la línia de façana. Els tres porxos (dos laterals i semicircular a la façana principal) disposen de columnes d'estil jònic, amb arquitrau senzill motllurat amb unes baranes de balustres clàssics construïdes amb matxons d'obra de reforç. També disposen d'una barana de les mateixes característiques les dues terrasses dels dos cossos laterals. Les cornises de la coberta a dues vessants del cos central estan decorades amb mènsules que imiten caps de bigues. També la cornisa situada sota de la barana de les terrasses disposa de caps de biga, com si es tractessin de permòdols decoratius. Les obertures no tenen cap tipus d'element decoratiu, llevat del frontó de la porta principal, descrita amb anterioritat.
    El revestiment de la façana és simple, fet a base d'un arrebossat senzill sense que s'observi cap tipus de decoració remarcable.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció II. La finca està catalogada com una construcció de tipus C.

COLL, I. (2001) "Arquitectura de Sitges. 1800-1930". Sitges
    Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)