Pg. Marítim, 30- C/ Anselm Clavé, 1-3

Garraf
    Pg. Marítim, 30- c/ Anselm Clavé, 1-3

Edifici
    El Pla Especial estableix el manteniment del volum i dels elements significatius de la façana; s'autoritzen noves obertures.
    Legal i física
    Pla Especial, 369. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62201CF9695S
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta d'un edifici aïllat amb un volum estructurat en planta baixa i un pis amb una coberta mixta, part terrat pla transitable i part coberta de teules de vessants compostes. Al mig d'aquest volum s'alça un cos central que sobresurt una planta de la resta, amb una coberta tota ella de teules formant vessants compostes. A la façana oriental s'organitzen a cada angle sengles porxos, rematats per arcs de mig punt, inserits dins dels murs perimetrals de l'edifici. A la façana que afronta al Passeig Marítim, i a nivell de la primera planta, s'organitza una llarga balconada, gairebé assolint la mateixa amplada de la façana. Dita balconada és de llosa de pedra amb quatre mènsules de suport situades sota la llosa. La barana és de ferro de forja, amb elements decoratius d'ancoratge als murs que representen dracs alats. La barana de la zona de terrat pla (situada a la part més meridional de l'edifici) està feta de balustres ceràmics amb passamà d'obra, construïda entre matxons d'obra de reforç. Els ràfecs de la coberta de teules disposa d'un voladís fet a base de diverses filades de maó i de teules àrabs de cantell. Totes les obertures són simples, sense cap motiu decoratiu que les emmarqui. El revestiment de les façanes és senzill, fet a base d'un arrebossat simple, sense que s'observi cap motiu decoratiu destacable.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció III. La finca està catalogada com una construcció de tipus B.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)