Pedres de molí vora el portal de Santa Oliva

Ornamental
    Ajuntament d'Olesa de Montserrat. Pl. Fèlix Figueras Aragay, s/n
    Jordi Piñero Subirana

Diverses pedres d'un molí d'oli situades com a element ornamental al passeig de ronda de l'antiga muralla, recentment arranjat amb un tipus d'urbanisme modern que combina elements antics i nous. El conjunt es troba en un racó de la petita placeta que es forma al començament del carrer Garraf, a la cantonada amb el carrer de la Creu Real. En un parterre metàl·lic s'hi ha col·locat dues pedres de molí i una base d'una premsa.

Aquests elements pertanyien al molí d'oli de can Puigjaner, que estava situat a la zona actualment enjardinada, i es van trobar enterrats.

VENDRANES, Gusman; RULLIER, Chantale (1996). Oli d'Olesa, la passió d'un poble. Col·lecció Vila d'Olesa, 5. Ajuntament d'Olesa de Montserrat; Publicacions de l'Abadia de Montserrat