Parc Forestal de Can Cases Martorell

XX
Ajuntament de Martorell. Plaça de la Vila, 46. 08760 Martorell
Dídac Pàmies Gual. SPAL

Parc forestal situat junt el Torrent de Llops i al sud de la factoria SEAT. L'únic espai forestal rellevant més enllà dels parcs de Sant Genís de rocafort i de la Muntanya del Pairet al peu de mont de les serres d'Ataix i de les Torretes. Conjunt de camins i infraestructures per l'ús social del Parc: barbacoes, fonts, aparcaments, …

La fitxa s'ha omplert amb les dades de la fitxa E 40 BPU-01.BAMP del Catàleg de Béns Arquitectònics, Històrics i Ambientals de Martorell, redactat pel Servei del Patrimoni Arquitectònic Local de la Diputació de Barcelona.

PÉREZ FARRIOLS, J., ET ALII. Catàleg de béns arquitectònics, històrics i ambientals i disposicions de protecció per al POUM de Martorell. Ajuntament de Martorell i Servei de Patrimoni Arquitectònic Local de la Diputació de Barcelona. 2014.