Oficines del camp d'aviació de la República Òdena

Anoia
Camí de l'aeròdrom
Zona sud-oriental del terme.

Edifici
XX
Dolent
Convertides en granja l'edifici està molt malmés, especialment a l'interior degut a les adaptacions com a explotació porcina.
Sense ús
08142A014000070000HZ
Josep-Vicenç Mestre i Casanova

La caseta de control per accedir al camp d'aviació estava situada a l'edifici avui conegut com la granja del Viñals, edifici situat a peu del camí d'accés a l'Aeròdrom.
És un edifici de planta regular que consta de planta baixa i planta primera amb coberta a dues vessants de teula ceràmica tipus aràbiga.
L'espai també estava destinat a enquibir les oficines de l'aeròdorm republicà.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.

MESTRE CASANOVA, Josep-Vicenç (1982): "Òdena reivindica l'aeròdrom", La Rambla, la Revista de l'Anoia, 3, Igualada, p.1
MESTRE CASANOVA, Josep-Vicenç (1991): "Breu referència històrica de l'aeròdrom d'Òdena", Òdena, Butlletí d'Informació Municipal. Nova època, 24, Ajuntament d'Òdena, Òdena, pp.4.