Monument del col·lector d'aigües residuals
Premià de Mar

Maresme
    Plaça de Dolors Folch i Ribas

Patrimoni moble
    Element urbà
    Any
    Torres
    Dolent
    Rajoles trencades i pintades
    Ornamental
    Ajuntament de Premià de Mar (plaça de l'Ajuntament, 1; Premià de Mar)
    Jordi Montlló Bolart

Monument que commemora la posada en marxa del col·lector d'aigües residuals, format per dos cubs d'obra, col·locats al biaix un damunt l'altre. El cub inferior és més gran, fa 102 cm d'aresta, i s'hi pot llegir en un plafó fet de rajoles (25) :"Elevació intermèdia núm. 1 del col·lector d'aigües residuals / Any 1980". El cub superior fa 78 cm d'aresta i també té un plafó de rajoles (16) on hi ha l'escut municipal i un text que diu: "Excm. Ajuntament de Premià de Mar ". Els cubs estan col·locats damunt un basament delimitat per un hexàgon reomplert amb terra.

AGUILAR, Robert i GÓMEZ, Joan (2009). Patrimoni artístic premianenc en poder de l'Ajuntament de Premià de Mar. Premià de Mar. Inèdit.