El Museu de Granollers disposa de materials arqueològics procedents de la zona Céllecs, tot i que consten com a pertanyents al municipi de la Roca del Vallès.
La relació és la següent:
- Del poblat ibèric de Céllecs:
- Registre 2828: bossa de material arqueològic.
- Registre 5463: bossa de material arqueològic.
Ambdues bosses, que són producte de prospecció, contenen material rodat d’època ibèrica, principalment fragments de ceràmica informes a torn.
- De Céllecs (no precisa que es tracti del poblat):
- Registre 6259: fragment de sivella de bronze ibèrica. Publicat a PANOSA, M.I (2012) Els ibers del Vallès Oriental. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat, p. 30, Fig. 17.
- Registre 6615: punta de sageta (lític), amb aletes i peduncle. Donació de Josep Estrada. Està informada com a neolítica, però també podria ser calcolítica. Publicada a ESTRADA, J. (1993) Granollers a l’antiguitat. Granollers: Tarafa, editora de publicacions, p. 27.
- Registre 6616: destral o aixa prehistòrica. Donació de Josep Estrada.