L'entorn de la Rasa de la Bovera

Patrimoni natural
    Zona d'interès
    BPU
    Catàleg de béns a protegir (2012), POUM Sant Martí Sesgueioles. El grau de protecció d’aquest element no permet la modificació de talussos naturals, ni autoritzar la tala d’arbres de l’entorn de la rasa.
    Agència Catalana de l'Aigua (Generalitat de Catalunya) i Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles.
    Josep Anton Pérez Arriaga (TRÍADE Serveis Culturals)

La rasa de la Bovera és un torrent que entra al municipi des del Sud de Calaf passant per llevant de Sant Valentí  i s’uneix a les altres vies fluvials que travessen Sant Martí. La vegetació de ribera troba un dels pocs espais del municipi on desenvolupar-se amb matolls i arbres de ribera, tot i ser espais molt antropitzats.

En la primera imatge es pot veure l'àrea grafiada sobre mapa, marcat com a C3, imatge procedent del Catàleg de béns a protegir (2012), POUM Sant Martí Sesgueioles.