Habitatge unifamiliar de la carretera Laureà Miró, 58

Noucentisme
    Desconegut
    Regular
    L'estructura de l'edifici té un bon estat de conservació, però la façana requeriria d'algun manteniment, especialment relacionat amb la conservació dels esgrafiats.
    BCIL 19/10/1988
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    19154
    Residencial
    0614404DF2801D
    CENTRE D'ESTUDIS COMARCALS DEL BAIX LLOBREGAT

Casa unifamiliar de petites dimensions, amb planta rectangular que es distribueix en planta baixa i pis i presenta un esquema compositiu molt racional i ordenat. Distingim dos cossos horitzontals. El mur de l'inferior està arrebossat imitant carreus i allotja diverses obertures quadrangulars. El superior destaca especialment pels esgrafiats que el decoren amb sanefes de caire naturalista i floral. Les dues obertures d'aquesta planta, a diferència de les de la planta baixa, tenen forma d'arc deprimit i donen accés a un balcó amb barana de ferro forjat. El coronament del terrat presenta un gran esgrafiat que reprodueix un vas amb fruita, motiu que repeteix, en forma escultòrica, als extrems superiors de l'edifici.

- PARREU, Leonor. "Treball sobre els esgrafiats de Sant Feliu de Llobregat".
    - RETUERTA I JIMÉNEZ, M. Luz; SAMMARTÍ I ROSET, Carme (dir.). Sant Feliu de Llobregat. Identitat i història. Sant Feliu de Llobregat: Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, 2002. 365 p.
    - SANS I FÀBREGAS, Llorenç; GRAS, Mercè. Els carrers de Sant Feliu. Sant Feliu de Llobregat: Patronat Municipal de Cultura de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, 1989. 95 p.
    - VIDAL I JANSÀ, Mercè. Arquitectura i urbanisme a Sant Feliu de Llobregat. 1826-1936. De Pere Serra i Bosch a Nicolau M. Rubió i Tudurí. Sant Feliu de Llobregat: Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat. 2005. 202 p.