Habitatge, carrer Sant Martí, 41

XVIII
    Any
    Es desconeix
    Estructuralment presenta un bon estat. La façana, però, és troba lleugerament deteriorada.
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPAC núm. 27
    Residencial
    517133DG3257S0001KJ
    Jordi Petit Gil

Edifici entre parets mitgeres de planta baixa i dos pisos. La coberta és de teula aràbiga a dos vessants. Cal destacar un petit portal amb cinc pedres treballades a banda i banda disposades de diferent manera. La part superior forma un arc rebaixar i en la dovella central hi ha la data de 1782. Al costat hi ha una finestra rectangular feta amb la mateixa pedra que el portal.

El carrer de Sant Martí es va construir al segle XVIII durant una de les fases expansives de la vila.

- SURINYACH I PLA, Miquel. (1994). Pla especial de protecció del centre històric i dels elements d'interès del terme municipal de Centelles. Centelles.
    - PLADEVALL, Antoni (1987). Centelles. Aproximació a la seva història. Ajuntament de Vic.
    - PLADEVALL, Antoni (1981). Gran Geografia Comarcal de Catalunya. Osona. Fundació Enciclopèdia Catalana.
    - Fitxa de Patrimoni Arqueològic i Arquitectònic de Centelles. Servei d'Arqueologia i Paleontologia de Catalunya.