Gran Via de Lluís Companys enfront del mercat

I aC-I dC
    Dolent
    Destruït en part
    APA (Pla d'Ordenació Urbanística Municipal. Text refós 2010)
    Ajuntament de Premià de Mar (plaça de l'Ajuntament, 1; Premià de Mar)
    Jordi Montlló Bolart

Troballes fortuïtes durant les obres de condicionament de la Companyia de Gas Natural de ceràmica antiga. El material arqueològic documentat consisteix en àmfora ibèrica, ceràmica comuna ibèrica i ceràmica ibèrica feta a mà.

Donada la descripció del material que es fa a la fitxa del catàleg municipal no es veu cap indici de materials del segle I dC. sense ceràmica d'importació ni cap altre indicatiu la cronologia s'hauria de revisar. Els materials es troben en el Museu de l'Estampació de Premià.

Troballes realitzades l'any 1994.

BATLLE, Enric i ROIG, Joan (2001). Pla especial de protecció del patrimoni arquitectònic, ambiental i històric. Ajuntament de Premià de Mar. CAZORLA, F.; COLL, R.; JÁRREGA, R (1997). Els darrers jaciments arqueològics descoberts a Premià. Una aportació a l'inventari arqueològic de Premià de Dalt i Premià de Mar (El Maresme); dins la XIII Sessió d'Estudis Mataronins. Museu-arxiu de Santa Maria. Mataró. COLL i MONTEAGUDO, Ramon (1995). Premià de Mar arqueològic. Premià de Mar. Guia informativa, pàg. 7. COLL i MONTEAGUDO, Ramon (2004). Història arqueològica de Premià. Ed. Clavell. Premià de Mar.