Fonteta, font de can Tonijoan
Corbera de Llobregat

Baix Llobregat
    A la carretera de l'Amunt

Patrimoni natural
    Zona d'interès
    A la rajola amb la imatge de Sant Cristòfol han picat les cares.
    Catàleg Municipal, 2005, núm. 86
    Ref. cad.: 013A09010
    Agustí G. Larios, Helena Garcia Navarro

Espai a peu de la carretera que va des de Corbera fins l'Amunt. La font pròpiament dita queda a la banda dreta de l'espai, i té bancs (d'obra a la dreta i excavat a la roca a l'esquerra). Té preparada una estructura amb bigues per a que s'enramin les plantes i creïn un espai ombrívol. La font té dos brolladors a diferents alçades, i també hi ha una rajola amb la imatge de Sant Cristòfol i un rètol on s'indica que l'aigua no és potable.

AAVV (2005). "Les fonts de Corbera". Corbera de Llobregat, GEMC GARCÍA NAVARRO, Helena (1998). L'Abans. Recull gràfic de Corbera de Llobregat. El Papiol: Efadós Editorial. RIERA I BAGUÉ, Josep M. (1995). «Fitxa del Pla especial del catàleg de patrimoni arquitectònic i natural de Corbera de Llobregat». Corbera de Llobregat: Ajuntament de Corbera de Llobregat.