Font de la Plaça de la Vila

Element urbà
    XIX-XX
    Pla Especial Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Vilassar de Dalt
    Ajuntament de Vilassar de Dalt (Pl. de la Vila, 1 - 08339)
    Jordi Montlló Bolart

Font situada en un costat de la Plaça de la Vila, en l'angle que formen els carrers Manuel Moreno i del Carme. Està adossada a la paret d'una casa i imita les arcades de mig punt de la galeria superior de la casa. Fa la forma d'una fornícula amb la pica sobresortint de l'eix de la façana i dos pilars que suporten una arcada de mig punt. N la zona central, el que seria el timpà hi ha l'escut de la vila.

Fou restaurada per la generació del 46 i l'Ajuntament el 18 d'octubre de 2014, segons consta en una placa metàl·lica.
    Aquesta és la darrera de les reestructuracions que ha patit la font, que abans estava més avançada i dificultava el pas dels carros, fins que la van recular a tocar de la paret.

AJUNTAMENT DE VILASSAR (1999). Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic i Ambiental de Vilassar de Dalt.