Font de la Fibla, font dels dipòsits de can Canals

Sense ús
    Ref. cad.: 016A00002
    Agustí G. Larios, Helena Garcia Navarro

Mina d'aigua a la capçalera del torrent del Calaix. L'estructura exterior és de maó massís envoltat de pedra seca de l'indret, amb la data "1910" gravada a la part superior. Sembla que sigui una mina profunda.

No es tenen dates concretes sobre l'origen de la mina, tot i que la data gravada a l'exterior fa suposar que seria la data de construcció. Fins fa pocs anys hi havia una mànega que sortia d'aquesta mina; perquè sortís l'aigua calia aspirar prèviament l'aire ("fiblar"), fet que ha donat nom a la font.

AAVV (2005). "Les fonts de Corbera". Corbera de Llobregat, GEMC RIERA I BAGUÉ, Josep M. (1995). «Fitxa del Pla especial del catàleg de patrimoni arquitectònic i natural de Corbera de Llobregat». Corbera de Llobregat: Ajuntament de Corbera de Llobregat.