Fons documental d’Olvan a l’Àmbit de Recerques del Berguedà
Olvan

Berguedà
    Carrer Mossèn Hugh, núm. 8, 1r. Berga.

Patrimoni documental
    Fons documental
    Restringit
    Científic/Cultural
    Privada accessible
    Àmbit de Recerques del Berguedà. Carrer Mossèn Hugh, núm. 8, 1r. Berga.
    Sara Simon Vilardaga

L'Àmbit de Recerques del Berguedà, a més del fons fotogràfic, compta d’un fons documental que referent al municipi d’Olvan inclou exemplars de Goigs de Valldaura, còpia de qüestionari sobre la parròquia, i conté a més de la col·lecció de Goigs, l’Himne popular a Santa Maria Assumpta Patrona d’Olvan, i fotocòpia dels regests de la documentació privada de les masies de Ferreres i la de Palau.

L’Arxiu fotogràfic de l’Àmbit de Recerques del Berguedà es va crear arran de la fundació de l’entitat l’any 1981, des de llavors s’ha anat ampliant amb la incorporació de més imatges. L’Arxiu compta amb un fons de més d’entorn a les 18.000 imatges, estan arxivades per municipis, per colònies industrials, d’altres de generals de la comarca, a més d’un gruix d’imatges d’altres indrets de Catalunya i de fora.