Fons documental del Parc de Sant Llorenç del Munt i Serra de l’Obac
Matadepera

Vallès Occidental
    Biblioteca Central de Terrassa (Passeig de Les Lletres, 1 - 08221 Terrassa).

Patrimoni documental
    Fons bibliogràfic
    XX-XXI
    Restringit
    Cultural
    Diputació de Barcelona. Rambla Catalunya, 126 08029 Barcelona
    Jordi Montlló Bolart

La Biblioteca Central de Terrassa, preserva el fons bibliogràfic del Centre de Documentació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l’Obac (CDPN). Està format per un total de 3.098 documents entre els quals destaquen llibres, articles, memòries, publicacions de les Trobades d’Estudiosos que s’organitzen des de l’Àrea d’Espais Naturals, d’actuacions, goigs. cartells, o el butlletí Voltant pel Parc.

El fons bibliogràfic és consultable a través del Catàleg col·lectiu de la Xarxa de Parcs Naturals.

El fons s’ha incorporat dins de la Col·lecció Local

El Centre de Documentació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i Serra de l’Obac (CDPN) fou creat l’any 1988 a partir d’un conveni entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Terrassa, vinculat des de llavors a la Casa Baumann, posteriorment al carrer Cisterna i finalment al carrer Pantà, a través del Servei de Media Ambient de l’Ajuntament. L’any 2020 el fons s’ha traslladat a la Biblioteca Central, on ha quedat incorporat a la Col·lecció Local.