Fons documental de l'arxiu municipal de Sant Feliu de Codines

Modern
    XVIII-XXI
    BPU
    Llei 10/2001 (DOGC 3437, 24/07/2001)
    Obert
    Administratiu
    Ajuntament de Sant Feliu de Codines. Pl. Josep Umbert Ventura, 2
    Marta Lloret Blackburn-Antequem, S.L.

L'arxiu municipal de Sant Feliu de Codines està situat al segon pis de l'Ajuntament.

S'hi conserva la documentació administrativa que ha generat el propi Ajuntament des de mitjans del segle XIX fins a l'actualitat. S'hi conserva, per exemple, el llibre del Reial privilegi en què Carles IV reconeixia Sant Feliu com a vila independent de la Baronia de Montbui, datat de 1799.

La documentació està classificada en les seccions següents: administració general, hisenda, proveïments, beneficència i assistència social, sanitat, obres i urbanisme, seguretat pública, serveis militars, població, eleccions, ensenyament, cultura i serveis agropecuaris i medi ambient.

L'Arxiu municipal de Sant Feliu de Codines forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2007.