Fons documental de l'Arxiu Municipal de Piera
Piera
Ubicació
Anoia
Ajuntament de Piera. C. de la Plaça, 16-18.
Coordenades:
41.51798
1.74351
395158
4597022
Classificació
Número de fitxa
08161 - 149
Patrimoni documental
Tipologia
Fons documental
Modern
Contemporani
Segle
XVII-XXI
Estat de conservació
Bo
Protecció
Legal
Inexistent
Llei 10/2001 (DOGC 3437, 24/07/2001).
Accés
Restringit
Administratiu
Titularitat
Pública
Ajuntament de Piera. C. de la Plaça, 16-18. 08784 Piera.
Descripció
L'arxiu municipal de Piera està situat al semisoterrani de l'edifici de l'ajuntament. Aquí s'hi conserva la documentació administrativa que ha generat el propi ajuntament des del segle XVII fins a l'actualitat. En el moment de fer l'inventari s'hi conserven 730 metres lineals, classificats en 6540 capses. També hi ha 4 pergamins i un arxiu fotogràfic. La documentació està classificada en les seccions següents: administració general, hisenda, proveïments, beneficiència i assistència social, sanitat, obres i urbanisme, seguretat pública, serveis militars, població, eleccions, ensenyament, cultura i serveis agropecuaris i medi ambient.


