L’arxiu municipal de Fogars de la Selva conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons d’institucions, fons d'entitats i fons personals, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.
El quadre de fons aplega la informació bàsica del conjunt de fons i col·leccions del Arxiu Municipal de Fogars de la Selva:
01 Administració general
02 Hisenda
03 Proveïments
04 Serveis Socials
05 Sanitat
06 Obres i urbanisme
07 Seguretat pública
08 Serveis militars
09 Població
10 Eleccions
11 Ensenyament
12 Cultura
13 Serveis agropecuaris i medi ambient
14 Col·leccions factícies
Actualment s'està acabant de treballar en l'aplicació d'un nou quadre de classificació segons el model de quadre de classificació per ajuntaments i consells comarcals desenvolupat per la Generalitat de Catalunya.